Verzenden

De producten die in onze shop op voorraad zijn, versturen wij de eerstvolgende werkdag. Via e-mail laten wij je weten wanneer de bezorging plaatsvindt. Voor het leveren van meubels nemen wij persoonlijk contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorging ervan op een moment dat het je schikt.

Voor producten die niet op voorraad zijn geldt dat wij deze direct na je bestelling in order geven aan onze leveranciers. Je hebt daarbij de keuze voor maat en kleur en dergelijke, welke je bij je bestelling bij 'opmerkingen' kunt opgeven voor zover dat niet bij de keuzes als optie is aangegeven. Uiteraard kan je ook altijd contact met ons opnemen om je persoonlijke wensen voor het artikel te bespreken en af te stemmen. Zodra wij weten wanneer het product bij ons geleverd wordt informeren wij je persoonlijk en maken we een afspraak voor de bezorging. 

Wij bezorgen gratis vanaf een bestelbedrag van € 160,- in Nederland.*
Onder dit bestelbedrag draag je € 6,95 bij aan de verzendkosten. 

Kijk voor meer informatie over verzending op https://www.homecompanyshop.nl/service/.

Retourneren

Artikelen retourneren, je herroepingsrecht

Je hebt het recht om je online aankoop binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld in je account, schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. je kunt hiervoor gebruik maken van het hier te downloaden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvangt je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijke anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen voor zulke terugbetalingen geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen in oorspronkelijke staat hebben teruggekregen, of tot je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Ook voor waardevermindering als gevolg van schade tijdens het vervoer bij het terugzenden ben je aansprakelijk. We adviseren je het artikel goed beschermd te verpakken voor de retourzending. 

Indicatie van de kosten voor retourzending:

Pakketpost:

Pakketten tot 10 kg: € 6,95
Pakketten van 10 kg tot en met 30 kg, binnen de maten 170 x 80 x 80: € 13,25

Vrachtzendingen:

Waardevolle, kwetsbare en/of zwaardere en grote artikelen, zoals meubels die niet met pakketpost mee kunnen:
Afhankelijk van de grootte en het gewicht van het artikel zijn de vrachtkosten € 50,- tot € 250,- per artikel.  

Je kunt de artikelen retour sturen via pakketpost, vrachtvervoer of zelf terug brengen naar onderstaand retouradres. 

Retouradres
Retourneer je artikel(en) naar het volgende retouradres:

The Home Company 
Afdeling Retouren
Wijkersloot 28
3945 LE Cothen

Retourformulier
Download hier het retourformulier dat je kunt gebruiken om je artikel retour te zenden: Retourformulier
Wij vragen u het formulier volledig in te vullen en bij te voegen bij het artikel in de bij voorkeur oorspronkelijke verpakking. Gebruik alsjeblieft GEEN DUCT TAPE!!! Dit kan niet goed verwerkt worden bij de retourverwerking. Het beschadigt onze machines, dozen en artikelen en is niet veilig voor onze mensen. 

Creditering

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Bij lichte beschadigingen waardoor het artikel niet meer als nieuw verkoopbaar is, wordt 10 tot 30% van de waarde van het artikel ingehouden op de creditering. 

Voor artikelen die zwaar of onherstelbaar beschadigd retour komen kan de in rekening te brengen waardevermindering oplopen tot 100%. 

Klachten

Wij doen ons uiterste best om de artikelen die je bestelt intact en werkend bij je af te leveren en hopen dat het aan je verwachtingen voldoet. Er kan echter altijd iets mis gaan. Heb je een klacht over een product? Stuur ons dan een e-mail over je klacht naar [email protected] of bel ons op 085-333 000 6 en leg ons je klacht voor. Dan overleggen wij met je hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen. Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op je klacht. 

Je klacht kan ook betrekking hebben op onze dienstverlening, bijvoorbeeld over de levering van het product of over de klantenservice. Ook klachten over de dienstverlening kan je mailen naar [email protected] of telefonisch voorleggen via 085 333 00 06. Hierop zullen wij uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.  

Bent je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eje/consumers/odr/).

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast geldt ook een fabrieksgarantie van een jaar. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

* Uitgezonderd zijn de Waddeneilanden. Voor verzending van artikelen die niet met pakketpost mee kunnen zijn de verzendkosten op aanvraag. 

Menu
Mijn account
Account aanmaken
Maak bestellen nóg makkelijker!
  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Account aanmaken
Inloggen
Or sign up here
Wachtwoord vergeten?
Favorieten
U heeft geen items in uw lijst.
Mijn winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Ga verder met winkelen
Filters
Taal & Valuta
De cookies zijn essentieel voor het functioneren van onze website. Ze kunnen niet worden uitgeschakeld.
Met deze cookies kunnen we het verkeer op onze website meten en rapporteren. Ze helpen ons om onze diensten te verbeteren en te personaliseren.
Deze cookies helpen ons om gepersonaliseerde advertenties en content te bieden.
Met socialemediacookies kunnen we links naar sociale media embedden en sociale activiteit meten, om de gebruikerservaring te verbeteren.
Manage cookies